7 хороших пісень Роджера Тейлора, які ви могли не чути

25.07.2019

Згадуємо творчість барабанника Queen до його дня народження

26 липня Роджеру Тейлору виповнюється 70 років. Музикант відомий перш за все як барабанник легендарного британського рок-гурту Queen. Разом із тим, він має за плечима і сольний доробок.

Пісні Тейлора не стали шедеврами, але послухати деякі з них не завадить.

These Are the Days of Our Lives

Попри те, що увага фанатів Queen зосереджувалася переважно на вокалісті Фредді Мерк’юрі, учасники гурту часто працювали над піснями разом. These Are the Days of Our Lives, наприклад, повністю написав Роджер Тейлор. Композиція потрапила на альбом Innuendo (1991) – останній прижиттєвий із Мерк`юрі. До «золотої колекції» Queen цей глем-роковий повільняк не увійшов, зате посів перше місце в британському чарті.

Let`s Get Crazy

Тейлор розпочав сольну кар`єру ще до розпаду Queen, поєднуючи її з основним гуртом. У 1981-му вийшов його перший сольник – Fun In Space. Барабанник «Квінів» сам зіграв у ньому майже на всіх інструментах. Цікавий факт: інопланетянина для обкладинки змайстрував Тім Стаффел – вокаліст гурту Smile, з яким Тейлор і Мей грали до знайомства із Фредді Мерк`юрі.

Одним із синглів альбому стала пісня Let`s Get Crazy – нехитрий, але запальний рок-н-рол, весь зміст якого можна описати фразою: «Гей, чувіхо, застрибуй до мене в тачку – сьогодні вночі будемо шаленіти!» Що-що, а тексти ніколи не були сильною стороною Тейлора.

Killing Time

На другому альбомі Strange Frontier (1984) Тейлор відійшов від формату one man band і запросив до запису всіх учасників Queen. У космічному диско Killing Time співає на бек-вокалі та грає на клавішах Фредді Мерк`юрі.

Final Destination

Наприкінці 80-х ударник Queen мав багато вільного часу, тому окрім сольного проекту взявся за новий гурт The Cross. У ньому Тейлор змінив барабанну установку на гітару. Команда записала три альбоми, але не досягнула комерційного успіху та розпалася на початку 90-х.

Final Destination – пісня The Cross, яка доводить, що рок-балади вдаються Тейлору найкраще.

Nazis 1994

Після смерті Мерк`юрі та розпаду Queen колишнім учасникам гурту кілька років було не до музики. Тому до сольної творчості Роджер Тейлор повернувся аж у 94-му, з альбомом Happines?

У пісні  Nazis 1994 чутно перші спроби екс-барабанника Queen грати індастріал-рок навздогін трендам. Важко зрозуміти, чому, але тут він предвіщує повернення нацизму. В результаті трек спричинив скандал і був знятий з ефіру багатьох британських радіостанцій.

Pressure On

На наступному альбомі Electric Fire (1998) Тейлор краще освоївся у важкому звучанні. Pressure On – про те, що всі тиснуть на бідного Роджера з усіх боків. Звучання особливо нагадує альбом Девіда Боуї Earthling, що вийшов за рік до того.

Sunny Day

Після четвертого альбому Тейлор взяв творчу паузу, яка затягнулася на 15 років. За назвою студійника Fun On The Earth (2013) помітно, що він є відсилкою до дебютного сольника музиканта. Не дивно, адже тут екс-«квінівець» повернувся до класичного року. А в пісні Sunny Day чутно ще й вінтажний електроорган.

Фото: facebook.com/RogerTaylor

Слухайте шедеври світового року в ефірі Old Fashioned Radio на каналі ROCK